Pierwsze ubezpieczenie turystyczne dostępne przez iPhone i iPad
Zakup polisy turystycznej jest już możliwy dla wszystkich posiadaczy iPhone-ów i iPad-ów, którzy pobiorą bezpłatną aplikację BRE Ubezpieczenia. To pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone na urządzenia mobilne umożliwiające zawarcie ubezpieczenia i wezwanie pomocy w razie choroby lub wypadku. Dodatkowo aplikacja przekazuje także współrzędne GPS potrzebującego pomocy, dzięki czemu pomoc szybko dociera do Klienta.
Aplikacja jest dostępna dla wszystkich osób, które pobiorą ją ze znanego wszystkim posiadaczom iPhone-ów AppStore, a zastosowane w aplikacji rozwiązania są bardzo proste i intuicyjne – wyjaśnia Paweł Zylm Prezes BRE Ubezpieczenia.
Zakup polisy zajmuje 2 minuty i umożliwia zawarcie ubezpieczenia nawet na 2 godziny przed wyjazdem. Transakcja potwierdzona jest polisą elektroniczną, a także SMS-em, w którym znajduje się numer polisy i nr telefonu do Centrum Pomocy BRE Ubezpieczenia.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że płatności za ubezpieczenie będą obsługiwane ePrzelewem w jednym z kilkunastu banków lub kartą płatniczą. Dzięki temu oferta BRE Ubezpieczenia po raz pierwszy jest dostępna także dla Klientów spoza mBanku i MultiBanku. – dodaje Prezes Zylm.
Produkt ten stanowi przejrzystą i atrakcyjną propozycję dla osób udających się w podróż zagraniczną. Zawiera najważniejsze ryzyka, które powinny znajdować się na polisie: pokrycie kosztów leczenia, NNW, natychmiastową pomoc assistance, OC, transport medyczny i zwłok. Ogromnym atutem samej aplikacji, poza opcją zakupu ubezpieczenia poprzez telefon, jest również możliwość zgłoszenia za jej pośrednictwem zdarzenia, co pozwoli nam jeszcze szybciej udzielić pomocy – powiedział Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu firmy Europ Assistance Polska, która zapewnia klientom BRE Ubezpieczenia pomoc assistance.
Na przykład w razie wypadku na stoku lub konieczności postoju autem w nieznanym miejscu, oprócz tradycyjnego bezpośredniego połączenia się z Konsultantem, użytkownicy Aplikacji BRE Ubezpieczenia mogą wysłać jednym kliknięciem wiadomość do Centrum Pomocy. Maksymalnie w ciągu kwadransa operator oddzwoni do Klienta i zorganizuje niezbędną pomoc w ramach posiadanej w BRE Ubezpieczenia polisy. W wysłanym zgłoszeniu aplikacja przekazuje dane Użytkownika, numer telefonu oraz współrzędne GPS, dzięki czemu pomoc dotrze szybko i bezbłędnie do osoby potrzebującej pomocy.
Dla osób udających się m.in. na narty, wprowadzona została opcja ubezpieczenia związanego z uprawianiem sportów zimowych oraz ubezpieczenie związane opóźnieniem w dostarczeniu bagażu przez przewoźnika.
Ofertę ubezpieczenia turystycznego dla użytkowników iPhone’ów przygotowana została we współpracy z ekspertami Europ Assistance Polska.
Dodatkowe informacje:
Ubezpieczenie oferowane jest w wariancie indywidualnym (1- 10 osób) oraz rodzinnym (maksymalnie 6 osób – jeden lub oboje rodziców, dzieci do 18 lat).
Zakres ubezpieczenia | SUMA UBEZPIECZEŃ oraz górne limity odpowiedzialności |
Koszty leczenia (KL) | 60.000 PLN |
Koszty wyżywienia i zakwaterowania za granicą w celu rekonwalescencji | max. 100 EURO za dzień przez okres nie dłuższy niż 7 dni |
Koszty lekarstw i środków opatrunkowych oraz udzielenie doraźnej pomocy lekarskiej | do wysokości sumy ubezpieczenia KL |
Koszty protez i specjalnych środków ochronnych i pomocniczych | 10% sumy ubezpieczenia KL |
Transport medyczny | 40.000 PLN |
Transport zwłok | 30.000 PLN |
NNW | 10.000 PLN |
Świadczenie w przypadku śmierci | 50% sumy ubezpieczenia NNW jeżeli śmierć nastąpiła w okresie 6 miesięcy od daty nieszczęśliwego wypadku |
Odpowiedzialność Cywilna | 50.000 PLN |
Natychmiastowa Pomoc „Assistance” | tak (§ 13 i 14 OWU) |
Przekazywanie informacji rodzinie lub innej wskazanej przez ubezpieczonego osobie | Przekazywanie informacji w nagłych wypadkach na prośbę Ubezpieczonego, pomoc przy zmianie rezerwacji biletu, linii lotniczej. |
Pomoc w przypadku utraty lub kradzieży dokumentów niezbędnych w czasie podróży | Poinformowanie Ubezpieczonego o niezbędnych działaniach jakie należy podjąć w celu uzyskania dokumentów zastępczych |
Opieka nad towarzyszącymi niepełnoletnimi dziećmi | Max. 100 EURO za dzień (na każde dziecko), maksymalnie za okres 7 dni oraz koszt podróży max. do wysokości 5.000 PLN |
Kosztów pobytu i podróży powrotnej osoby towarzyszącej | Pobyt: Max. 100 EUR za 1 dzień, maksymalnie za okres 7 dni oraz koszt podróży max. do wysokości 5.000 PLN |
Koszty podróży osoby wezwanej do towarzyszenia | Pobyt: Max. 100 EUR za 1 dzień, maksymalnie za okres 7 dni oraz koszt podróży max. do wysokości 5.000 PLN |
Kontynuacja zaplanowanej podróży | Max do wysokości 5.000 PLN |
Koszty wcześniejszego powrotu Ubezpieczonego do RP w razie poważnych zdarzeń losowych | Max do wysokości 5.000 PLN |
Koszt organizacji usługi kierowcy zastępczego | Koszty zakwaterowania kierowcy na okres do 3 dni, max do 100 EURO dziennie oraz do 4.000 PLN (koszty zakwaterowania, wynagrodzenia i podróży powrotnej kierowcy |
Pomoc prawna | 4.000 PLN |
Utrata lub uszkodzenie bagażu podróżnego | 1.000 PLN |
Opóźnienie w dostarczeniu bagażu podróżnego | 1.000 PLN |
Zakres terytorialny
Zakres obejmuje następujące kraje: Albania, Andora, Armenia, Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Republika Czeska, Dania, Estonia, Finlandia, Francja (wraz z Korsyką), Niemcy, Gibraltar, Grecja, Węgry, Islandia, Irlandia, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia, Malta, Mołdawia, Monako, Holandia, Norwegia, Portugalia, Rumunia, Rosja (część europejska), San Marino, Serbia/Czarnogóra (wraz z Kosowem), Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Wielka Brytania, Watykan, Włochy oraz kraje basenu Morza Śródziemnego: Algieria, Egipt, Izrael, Liban, Libia, Maroko, Tunezja, Wysypy Kanaryjskie i Azory, natomiast z wyłączeniem Polski i kraju rezydencji Ubezpieczonego (kraj, którego obywatelstwo posiada Ubezpieczony, inny niż Polska).
Źródło: materiały pochodzą ze strony infowire.pl
Fot: freeimages.com